Fia ;D

Ikväll blev det bio igen, det blev en riktig biohelg av den här helgen!
Idag var jag på Heron med Pappa och Jenny och vi såg på filmen Hairspray. Den var riktigt svängig! Sköna låtar och en bra handling, även fast man kunde lista ut hur den skulle sluta. Men jagvethurdenhärfilmenkommerslutafilmer kan också vara bra, för då sitter man ju bara och väntar på att det man tror ska hända, sker.

En konversation mellan två tjejer inne på tjejtoaletten:
Tjej 1 och tjej 2 står och fluffar upp sitt hår så att det inte ligger helt visset på sidorna som det kan göra ibland. Tjej 2  tittar lite oskyldigt på Tjej 1 och knäpper sedan gylften vääldigt långsamt så att Tjej 1 ska se.
Tjej 1- Näää gjorde han? Tittar frågande ner på Tjejs 2s nu stängda gylf.
Tjej 2- Nej men jag gjorde på honom, säger hon med ett stolt leende. Och kompisen lägger på en "men guud vad du är häftig min" och bara står och ler. 
Tjej 2 vänder stolt på klacken och går mot toaletten och säger sedan
- Jag berättar allting sen...

OOOKEEJ!
image2093

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />