Fia ;D

Godmorgon, godmorgon! Inatt fick jag sova själv eftersom Emmy tyckte att jag hostade för mycket. Hon la sig på en madrass i Marys rum istället. Och idag nere på frukosten ville ingen sitta bredvid mig för att jag var sjuk. Här på löpet mobbar vi ut folk som är sjuka. Man vill inte gå nära eller sitta bredvid för då kan man bli sjuk. Att bli sjuk på löp är allas mardröm, för hur ska man då hinna träna? Och när man inte tränar får man ångest, för tänk hur många andra pass de andra hinner köra, de får liksom ett försprång. Men hallå, ifall man är borta en vecka, då missar man 6 pass det är väl inte hela världen! Du kommer igen, jag kommer igen :)

image2042
Sanna, Jag, Emmy och Mary



 


Kommentarer
Postat av: Tessan

Fia, lite överdrivet där va!? Du valde ju ett eget bord ;)

2007-10-15 @ 15:02:50
Postat av: Mary

Meen schyyyyssst, jag är banne mig inte rödhårig. hrm
=P=P

Postat av: Emmy

Klockren bild och klockrent inlägg! Bra Fia att du håller bloggen vid liv ;)

2007-10-15 @ 15:29:31
URL: http://fiemma.blogg.se
Postat av: matte

Jag ville sitta med dig..men du valde ju själv.

2007-10-15 @ 19:37:32
Postat av: Anonym

men fiiia lilla jag kan sitta bredvid dig :D du vet så blir vi sjukan å fimpen:P de nya superhjältarna från 2000-talet

2007-10-15 @ 21:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />