Fia ;D

Såhär har min dag sett ut:
Vaknade klockan 11, käkade frukost framför datorn och tittade runt på olika bloggar, började storstädningen av hela huset, halv 3 klar med städningen och då tar jag en långpromenad med Kajsa. Tog med mig mobilen och ringde min vän tobbe eftersom jag hade ett missat samtal från honom. Gick en promenad i skogen, kom in och tog en clementin och satte mig framför datorn.

Såhär kommer resten av min dag se ut:
Nu ska jag skriva klart religionsarbetet, sen ska jag börja läsa inför svenskaprovet, ut med hunden, middag, plugga svenska, ta tåget till Häggvik, snacka med alla på löp. Skriva ut arbetet. Sova!

Nästan varje söndag ser likadan ut, pluggpluggplugg!

image2040

Kommentarer
Postat av: Jenny

aww, sötbild AB :)

2007-10-14 @ 17:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />