Fia ;D

Igår missade vi tåget och fick vänta på stationen i 40min. Vi satte oss på en bänk och tittade på allt folket som strömmade förbi. Jag skulle vilja missa tåget flera gånger så att man får sitta där och titta på allt folk.
Jag tycker att det är jätteroligt att titta på folk och se hur dom har klätt sig och hur dom verkar vara till sättet.
Det var  många par som gick förbi, vissa såg ut att passa perfekt ihop, medan andra såg ut att passa mindre bra ihop. Killen gick där som en machoman med en tjej som hängde och klängde på dem, med några andra par gick och gullade med varandra.
Ja det finns så många olika sorters kärlek och de som funnit den rätta kärleken kan vara lyckliga! För då behöver ni inte längre gå ut i minglet bland desperata,idiotiska,falska,fula, sliskiga, skumma, underbara, roliga, flörtiga, snygga, coola killar längre. Ni behöver inte sitta på misslyckande dater, sitta hemma och fundera på om du ska ringa eller ifall vänta tills han ringer, om han nu gör det?
Ni har eran drömprins och kommer förhoppningsvis alltid ha honom vid eran sida när ni behöver honom, i vått och torrt! Ni har lyckats bra på kärleksfronten i era liv :) Det är det inte alla som gör.

Sen såg jag fjortisar som hängde på stationen med en varsin påse med skramlande langade flaskor.
- Måste vi gå ut, det är så kallt?
- Men jaa vart ska vi annars dricka?
Hemma hos någon kanske, eller vänta ni kanske är för små för att dricka? Ni vill verkligen vara som alla andra därför köper ni dricka, fast ni inte vill, och sedan sätter ni er där ute på en kall bänk och dricker bara för att alla andra gör det. Vad är det som är så roligt med det?
Egentligen vill ni inte ha på er allt spackel som gör att man kan forma ett nytt ansikte, ni vill vara hemma med familjen och se på idol.

Nej men det var spännande 40 minuter igår på Stockholms central. Man fick se många intressanta personer och saker :) Nu ska jag fixa iordning mig för sen ska vi gå på chokladmässan och frossa choklad :D

image2033


Kommentarer
Postat av: Little darling

så fin bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />