Fia ;D

GIRLS JUST WANNA HAVE FUN!

Idag var jag jättetrött när jag vaknade, men jag har ändå varit otroligt glad idag!
Jag går runt med ett leende  på läpparna och hälsar glatt på alla jag ser! Jag skrattar åt dom mest tråkigaste skämten, jag skiter i att mitt hår ser ut som en höstack. Jag kan ju inte rå för att det såg ut så när jag vaknade, om det vill se ut som "hej kom och hjälp mig" även fast jag dragit borsten genom det så är det upp till håret. Jag kan inte göra så mycket mer än att gå runt med det ;) Haha! Jag vart jätteglad när jag David dissade mig för Emmy så att jag fick gå dansades hem med ipoden. Ikväll ser jag verkligen fram emot en pluggkväll för jag kommer lära mig så mycket om religionen!

Hmm, har det kanske hänt något? Har någon kanske sagt eller gjort något galet som gjort henne så tokigt glad eller vad är det som har hänt? Följ fortsättningen i nästa avsnitt som antagligen kommer ikväll...

189563-1972
Naw mina små bebisar ;)


Kommentarer
Postat av: m

hm, spänningen är olidlig....berätta nu

2007-10-10 @ 15:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />