Emmy ;D

Jag tror alltid att jag ska hinna med så himla mycket! Men det slutar alltid med att jag inte gör det!
Dagen började som sagt inte så bra men den har slutat rätt bra ändå! Tränade backlöpning idag och det kändes väldigt bra, var inte så jobbigt, och jag körde två stycken EXTRA intervaller.

Det roligaste var iallafall när vi stannade efter en intervall så satt det en gubbe med sin hund där på en sten. Jag pustade ut och sa "åh vad jobbig den var (intervallen)" då säger gubben "ja men det är ju ni som gör det jobbigt" Haha då skrattade jag för den var ju klockren. Varför klaga när det är vi själv som gör det jobbigt!!!!

Har fått jobb också nästa vecka, ska jobba som friidrottskoleledare i Täby måndag till fredag från 9 till 11. Det kommer ta cirka två timmar dit och två timmar hem men smart som jag är så har jag tänkt att det är ett utmärkt sätt att få mitt plugg gjort. Om jag pluggar när jag åker dit och hem så är jag ju klar med allt plugg klockan13 när jag kommer hem och då kan jag sova en timma och sedan ha hela dagen ledigt! Och dessutom behöver jag verkligen pengarna!

Åh känner verkligen att det här var ett roligt inlägg, förlåt alla kära bloggläsare men jag lovar att försöka skriva lite mer intressantare saker framöver ;)

189563-2063
Imorgon ska vi hem till Maria och sjunga singstar :) Eller jag ska inte sjunga utan bara njuta av alla andras vackra sångröster hihi :) Det hoppas jag blir trevligt!

Kommentarer
Postat av: Satu

alltså var ALDRIG blyg att visa dina KÄNSLOR för dom du älskar-det ångrar man bara sen när det är FÖRSENT:
Livet är så kort, vi är små hundlortar i universum. Krama om dom du älskar.NJUT. De enkla sakerna i livet är dom som smakar allra bäst!

tro mej, när man vart med om mkt hemskheter då lever man varje minut till fullo.

oj oj .. vart lite tungt här. *hm*

natti natti och sov gott ^-^
*vinkar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />