Emmy ;D

Jag bestämde mig för att springa (läs mitt tidigare inlägg).
Jag skrev choklad på ovansidan av handen för att bli påmind om om jag springer bra så får jag en belöning sen! Sedan så har jag kommit på ett sätt att göra långntervallerna mindre tråkiga, jag springer med musik! Då tänker jag inte på hur jobbigt det är, hur långt det är kvar och hur mycket alla andra flåsar!
Jag är jättenöjd att jag vände på humöret och tog mig igenom passet, att det dessutom gick bra är bara pluss i kanten.

För er som vill veta vad jag körde så körde jag 1000m, 500m, 500m vila 2 min sedan 1000m, 500m, 500m, vila 2 min sedan 500m, 500m. Mellan varje intervall var det dessutom en minuts vila! Jag höll väldigt jämna tider cirka 3.40 på 1000m och 1.38 på 500m. Det är inte fyskam!

image2091

Kommentarer
Postat av: Little darling

duktigt :D

Postat av: Din hemske coach..

Ät nu choklad och var glad att du KAN när du vill...!!!

2007-10-23 @ 16:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />