Emmy ;D

Gokväll!
Dagarna går fort, fort, fort! Ska krypa ner i sängen och ladda inför blötmossepasset imorgon! Jag kommer ha gyttja upp till midjan. Har kommit överens med Fanny att vi ska göra en repris från förra året, då vi hoppade ner i ALLA gropar och verkligen geggade ner oss haha. Får se om jag kommer hålla det löftet eller om jag fegar ur och inte hoppar ner i djupaste lergroparna. För er som inte vet vad blötmosse är så är det typ ett av de roligaste passen som vi kör här på löpargymnasiet. Två fredagar per år så springer vi en speciell bana ute i törnskogen. Jag vet inte riktigt hur de har hittat denna leriga bana men det är jättebra. Hela banan är full av lergropar, vissa djupare och geggigare än andra. Vissa personer försöker undvika att hoppa ner i groparna och springer istället på sidan om, men det är fusk för träningen är ju till för att man ska springa i lergroparna! Usch jag ser verkligen inte fram emot att vara jätteblöt och smutsig imorgon efter passet, man kommer få tvätta sig i en vecka för att bli ren igen! Men det är det värt, för förra året när jag körde kommer vara ett minne som jag sent kommer att glömma! Jag hoppas att jag får ett likadant minne imorgon, som dessutom är sista gången jag kör blötmosse!!!

image2077
                     
Sanna  har fastnat i en av groparna på blötmossebanan!

Observationer.
X+1 har jobbat stenhårt med att ringa runt till olika företag för att fråga om inventering och liknande X+1 är så himla duktiga! X var uppe ovanligt länge för att vara X undrar just vad som har hänt med denna X, förmodligen är det mycket läxor som håller X vaken?
X har tillbringat kvällen tillsammans med en tjej från skolan, alla undrar vad som har hänt mellan dem men det är ingen som vet något. Dessutom verkar det som att X inte kommer att tillbringa natten här på löpet, värst vad många det är som verkar bilda par! X är väldigt orolig och går omkring och funderar på massa saker, denna oroliga X kan bilda en klubb tillsammans med X som också är väldigt fundersam, så fundersam att X inte kan sova tillochmed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />