Emmy ;D

Står i skolans datasal och håller på med ett filosofiarbete, känns som jag alltid gör det! För exakt en vecka sen så lämnade jag in ett filosofihemprov om verklighetsuppfattningar på tre sidor, och på fredag ska jag lämna in ett hemprov i filosofi som handlar om moralfilosofi. DET ÄR HEMSKT TRIST!

Lyssna bara på den här förklaringen till vg och mvg frågorna....
"Besvara en och endast en av dessa frågor. Lämplig svarslängd är cirka ett A4 (Ordrikedom är i sig dock inte något att eftersträva, däremot sådana filosofiska kardinaldygder som klarhet och precision)".

Varför inte bara skriva att man ska svara på en fråga, ungefär en A4 sida och att det är kvalite och inte kvantite som räknas?? Whats up with the fucking krånglatillalltingförattfådetattlåtacooltochinspirerande?!

image2024

Nu ska jag gå och käka för jag är oerhört hungrig ;) Sedan ska jag hem och springa långintervaller tillsammans med alla andra för första gången på typ sex veckor! Ska bli spännande och se hur mycket jag orkar!
Ha det bra Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />