Emmy ;D

Jag vet inte riktigt vad det är med mig, det måste vara något fel. Jag går omkring och känner mig som en zombie. Hela dagen i skolan var jag jättetrött och ville bara hem och sova, så när jag efter en låång och jobbig skoldag var hemma runt tre så var det av med skor och jacka och raka vägen ner i sängen. Jag somnade på en gång och vaknade inte fören Fia kom in i rummet och väckte mig och sa Emmy du skulle ha varit nere och kört styrka för tio minuter sen. Jag tänkte bara aa eller hur att jag har sovit i två timmar så jag vände bara på mig. Då sa hon men Emmy du ska köra styrka nu! Jag bara flög upp ur sängen och klädde på mig ochsprang ner i styrkan. Jag hade bara missat ett varv på cirkelstyrkan så jag var med två varv och körde det första som jag missade sen.
Nu kom jag precis upp från maten och känner mig fortfarande helt slut, jag förstår inte det är hemskt. Och ändå har jag inte sovit så dåligt bara en natt i helgen men då blev det ändå sex timmars sömn! Det är läskigt för jag känner mig inge bra! Får hoppas att det går över snart, ska gå och lägga mig i tid ikväll!

Kommentarer
Postat av: M

Sorry emsam...i helgen blir det lugnt !!!
Jobbigt med russin partyn

2007-10-08 @ 22:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />