Emmy ;D

Igår var det dags för mammas och pappas 40 årsfest. Det var trevligt, många släktingar! Jag stod mest i baren och blandade drinkar men det blev lite dans också :) Det var lite över 60 personer som kom till festen, som var i en hyrd lokal. Det var värsta goda buffén och sedan så spelade det hyrda bandet bättre musik än vad jag trodde att de skulle göra :) Det var som Röjerås brukar säga "ett russinparty" haha men ett bra sådant! Efter festen (runt två) så är det som vanligt när det har varit fest, efterfest hemma hos oss. Jag visste vad som väntade, singstar och massa snack och inte många timmars sömn. Jag var trött så jag låste in mig på rummet för att försöka sova men det var inte så lätt med hög musik dunkandes på nedre våningen så jag valde att läsa lite istället. Jag lånade en jättebra bok i fredags på skolbiblioteket, och jag kommer nog att ha läst ut den tills imorgon ;)
Idag har jag bara tagit det lungt, eller aa tränat har jag ju också gjort men annars har jag bara läst och slappt framför teven :)

image2013
Fia och jag serverar fika efter maten :)


Kommentarer
Postat av: M

SÖTNOSAR :O)

2007-10-08 @ 02:05:42
Postat av: cissiii

smaskiga muffins ;)

2007-10-08 @ 09:22:24
Postat av: Felicia/ fellan

Det var roligt när vi lekte kul XD

2007-10-11 @ 18:21:23
Postat av: Felicia/ fellan

Det var roligt när vi lekte kul XD

2007-10-11 @ 18:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />