Emmy ;D

Idag när vi hade 45 minuter utan något att göra mellan skolan och matlagningen så passade Fiemma på att ställa upp alla sina skor på golvet för att fota och räkna dem ;) Ja jag vet ni behöver inte säga att det är onödigt, men det är faktiskt roligt ;) Och dessutom så kan ju som ni vet inte Fiemma bara sitta ovch ta det lungt, utan vi måste ta vara på våran tid ;)
Nu utmanar vi
Sanna, Frassematte, Majzan och Mickanochjohanna att ställa upp alla sina skor och räkna dem, samt foto (för vi behöver ju bevis)!

Tävlingen vemsomhadeflestparskor var såklart FIA! Hon hade 26 stycken par skor, sedan kom jag på andra plats mrd 18 par skor och Mary var inte långt efter hon hade nämligen 17 par skor!
Fias kommentar efteråt var "men vadå jag har ju massa skor hemma också så 26 skor låter ju värsta lite, du får skriva det Emmy så att folk förstår att jag äger fler par skor" Haha hon är för söt, hon borde förstå att 26 par skor också är väldigt mycket! Eller tycker ni inte det?

image1961
image1956
Här är lite bilder på alla Fiemmas skor, sedan är det bilder på våra favoritskor. Marys vita gympaskor, Fias "dansskor" och mina ballerina.

Kommentarer
Postat av: Majzan

Jag antar inte utmaningen. Ni har ju för tusan en hel jävla skoaffär !

Postat av: Mickan

Jag har lätt mer skor än det där!!!
hahah.
antar utmaningen...

2007-10-03 @ 23:28:36
URL: http://mickanochjohanna.blogg.se
Postat av: Majzaan

Jag ångrade mig...har nu letat igenom alla garderober och funnit dessa...

2007-10-04 @ 10:29:43
URL: http://dennamajzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />