Mary

Hej, har lite trakigt for att jag inte samlas foren 12.10.

Jag hoppas min hjalpande "student\guide" kan engelska sa att den kan ta lite kort pa mig. haha. Mamma ville att jag skulle beratta lite om sjalva Japan som land med.
  Sa, Japan ar ett stoooort land med manga manniskor. Alla japanar ar glada hela tiden och jag har inte sett varken en ledsen eller arg japan an. Saklart finns det men de verkar nastan vara glada 24\7. Japaner ar valdig hjalpsamma med men de flesta ar inte sa haj pa engelska utan harmar bara det vi sager. Men de som har hand om tavlingen kan saklart engelska.
  Det har vart toppen vader varje dag vi har varit har. Sol sol sol. Graderna har gatt upp mot 16-17 grader men det har anda vart lite kyligt.
 Nar vi ater finns det tre bord, ett japanskt ett kinesiskt och ett eoropeskt. Maten ar ingen hojdare, tycker jag. Jag ar van vid svensk vanllig mat sa. Men det ar lite spannande att prova allt som finns. Aven om det mesta sedan lamnas kvar.

Nu maste jag ga och satta fast alla ju nummerlappar som ska sitta overallt. haha

sov sott dar hemma.
puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej på dig denna sena timme.

Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker och tänker om saker ting angående min blogg. Vad kan jag göra bättre, vad vill folk läsa om? Såna saker. Tack på för hand!

Hoppas du sover gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />