Mary

Gud, jag och Tess ar konstant kissenodiga har. Vi dricker vatten och sport dricka typ 24/7. Sa vi bor typ pa toa. Nu ska vi snart sova. Jag ska bara plugga lite matte D forst, vilket ar sjukt svart. For att jag lyssnade inte sa mycket nar det gick igenom detta.
  Gar det bra pa eran matte Fis och Em?

Det ar lite roligt att ni gar och lagger er nar vi gar upp, typ. Klockan tolv gar ni typ och lagger er och da ar klockan atta har och vi gar upp. Hihaiha. Jag raknar hela tiden bakat 8 timmar och far da reda pa vad ni gor hemma. Just nu vet ja bl a att alla tvaorna har matte och alla ettor ater lunch. Em Fi och David har samhall, vet ja med.

Jag och Tess halsar pa alla japaner med "Konichowa" som betyder hej. Alla japaner blir da over fortjusta och ler med hela ansiktet. Nagra sa "Yo maatte" och sprang lite med armarna. Antar att de fragade om vi var lopare. Vi bara skrattade.

Det gick bra att trana ocksa. Vi sprang vid en skitcool vall. Det var liksom loparbanor runt och mitt i vaxte det massa trad. Hur mysigt och trevligt som helst. Runt loparbanorna gick det en sand grus vag som vi sprang pa. Lovely. Jag och Tess kom pa att precis sa borde vi ha pa lop fast lopet skulle ligga mitt i detta, vid traden. Sa att man bara kan "ta en runda utanfor huset". Perfekt ju. =P

See yaa. Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />