Mary ;D

Yooo!

Mitt liv flyter på och den här veckan är så fullspäckad så att jag kan nästan kan gå på huvudet. Men "med huvudet upp och fötterna ner", som vissa brukar säga, så kommer man ju alltid framåt.

BIG things this week;
¤ Barndiscot på fredag
¤ Kineskursprov idag
¤ Matte C kurs prov på fredag
¤ Friidrottsledar träff lör-sön
¤ Feta labbprapporten onsdag

Sen har vi ju alla dessa små saker som också ska hinnas med, typ;
¤ Träffa folk
¤ Tvätta
¤ Träna
¤ Mentala guiden
¤ Blogga ;)
¤ Gå i skolan
¤ Prata i tel
¤ Skriva önskelista
¤ Städa gaderoben
¤ ..

Ni förstår, livet är så mycket mer än bara L-Ö-P-E-T! haha

Nej, nu ska jag äta frukost och smäla att jag har valt till steg 3 i kinesiska och läser därför utökat program. yeye

image2277
     Pls, tycker ni inte att bilden passar till inlägget? Nehe, cool var den ju iaf.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />