Mary ;D

Yooo, Mary is in the house.
(yoo, Mary är på löp)

Har shoppat loss med Sanna idag. Ska lägga in bilder på allt imån. Hittade bl a ett par bruna jättefina stövlar och en söt klänningZara.
  Träffade även Jossan, som jag har jobbat med på friidrottsskolan, på Åhlens. Hon spanade in mina nya stövlar och konstaterade att hon har sprungit och letat genom hela stan efter just dessa fast i svart. Jag berättade då att alla skor som fanns kvar var i 41.

Sanna och jag hittade även ett POP-läppglans som förstorar läpparna enormt mycket. Jag har letat efter just detta i åratal (läs 2 månader) och äntligen har jag det i min hand. Var hälsad nya Olinda. mohaha.

pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />