Mary ;D

Tjosvej.
Har precis kört fotstyrka och bollövningar. Alla andra sprang precis iväg till backen. Jag ska se till att plugga lite matte då kursprovet i matte C närmar sig med stormsteg. Ska läsa igenom mentala guiden som vi har vid fyra tiden.

Nere i styrkan var jag själv och hade därför radion på max. Jag lyssnade på Rix Fm och för en gång skull spelade dom bara bra låtar. Jag tror att Rix FM har mognat något och lämnat Celine Dion och Shirley Clamp bakom sig. Det tycker jag är görbra för dom två gör världens mest uttjatade låtar. Visst, några är fina och svängiga (haha) men inte nonstop. 
 
Nog om det,
hopp in i duschen!




Kommentarer
Postat av: Louise

Njaaaa, jag vet inte om det Mary... celin dion svängig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />