Mary ;D

Godmorgon!

Igår var det sista dagen i friidrottsskolan. Snyft. Men nästan alla barn lovade att komma tillbaka till påsklovet, men jag vågade inte avslöja att jag antagligen inte kommer vara där för att då är ju vi på träningsläger i 2 VECKOR (?)! =)
  Så idag blev det sovmorgon för mig, min andra och sista sovmorgon på lovet. Men tror du min kropp och hjärna ville sova då? Näpp, tjugo över sju var det tydligen färdig sovt så jag fick snällt läsa den uttjatade VR. :/

Nu ska jag packa alla mina saker. Kommer lätt inte få plats med allt i min väska så pappa får ta upp en del när han kommer och kollar på mig (och alla andra som springer) på söndagen!!

Idag ska vara omiljövänlig och flyga. =O

image2216
Från förra uppföljninglägret, coolingar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />