Fia ;D

HALLÅ!
- Sätra passet gick väldigt bra idag. Riktigt roligt när träningen flyter på!
- Gjorde bollövning och fotstyrka över en timme nere i styrkan.
- Tittade på studentbostäder i Västerås. Hittade en favorit som hade sovloft. Gud vad mysigt!
- Satt och räknade matte i tre timmar.
- Tittade på DH
- Numrerade trappstegen i löps trapphus med runda fina lappar.
- Käkade yoghurt vid tvn och nu sitter jag här.

Ville hitta ett annorlunda sätt att beskriva min dag, här kommer dagen i punktform. Kort och bra :)
image2500
Emmy och Mary säger att jag har ett speciellt uttryck när jag tar i och kämpar. De säger att jag tar i med tänderna, och grimaserar på något roligt sätt. Hmm? Kul att man blir utskrattad när det är som jobbigast på ett pass. Jag måste jobba på en normalare kämpargrimas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />