Fia ;D

Godmorgon! Vilken sjuk dröm jag hade inatt.
Jag drömde att jag gick till skolan med en rosa pjamas .Jag hade bara mitt täckte att linda runt mig för att täcka pjamasen som bestod  av ett för kort linne och ett par korta shorts.
I skolan hände de mest sjukaste grejerna och jag träffade på folk som man absolut inte vill träffa på när man står inlindad i ett täcke. Haha det var en riktigt rolig dröm nu när jag tänker tillbaka, men när jag var där så var det riktigt hemskt! Jag tror att alla drömmar har ett budskap eller mening, undra vad den här drömmen ville ha sagt! Men nu har jag berättat drömmen och då kommer den inte bli sann. Om man drömmer en dröm som man vill ska inträffa ska man hålla den för sig själv. Men nu har jag berättat om min sjuka dröm så nu kan jag gå ner och käka frukost i lugn och ro. Pusspuss!
image2453
Oj vad glada vi var :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken otroligt nice bild ! = )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />