Fia ;D

MYSPYS! Det har varit en riktigt slappisdag med shopping i skärholmen och en tur på Ikea medan Pappa och Jenny var på bio på Heron City.
När jag kom hem fick jag för mig att börja packa upp alla kassar med kläder som bara har stått bakom min fåtölj. Det tog sin lilla tid att vika ihop allting och lägga det snyggt i klädhyllan, men nu är påsarna borta! Bra jobbat.
Som belöning väntade den efterlängtade Gossip Girl! Yeah! Fick precis ett sms från Maria som undrade hur filmen var och jag kan säga er det att den var riktigt bra. En riktigt fjortisfilm, men sånt gillar vi.
Till filmen åt jag kex med olika sorters ost, och innan det mumsade jag på vanlijglögg och lussebulle. Vi firade att det var en månad kvar till julafton. Mysigt!

Nu ska jag sova och imorgon har jag bara ett träningspass inplanerat klockan 15.00 i Sätrahallen, sen får vi se vad dagen har att erbjuda :) Ha det bra Pusspuss! Välkommen hem Tessan och Mary!!
image2451
Mohaha sötnos ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />