Fia ;D

IGÅR SLOG JAG PERSONLIGT REKORD I HÖJD! MITT NYA PERS ÄR 2M!
Igår kväll efter alla föreläsningar hade vi en socialaktivitet i inomhushallen i Västerås. Det var 8-kamp och det var grupperna som vi hade blivit indelade i under dagen som fick bestämma grenarna. Det var inga vanliga grenar utan det var roliga sammarbetsgrenar. Ena var tex att man skulle hjälpa varandra över höjdhoppsribban och sedan räknade man ihop hela lagets höjder. Det var då jag hoppade från Calles rygg över 2m, sedan hjälpte jag honom över 1.70. Jag tog 75 i benböj ;) Sen var det olika stafetter, gissa tiden och ja massa skoj! Vårat och Johannas lag; Sandy feets och citrusfrukterna som var klara före alla andra fick vänta i en halvtimme och då passade vi på att ta massa flumkort:

Först försvann vi in i djungeln:
189563-2340


Sedan hittade vi en resultattavla att roa oss med:


Här är resten av bilderna:


RESTEN AV BILDERNA KOMMER NÄR JAG HITTAR MARYS KAMERASLADD!

Kommentarer
Postat av: Emmy ;D

HAHAHA!

2007-11-18 @ 19:44:34
Postat av: Micke

hahaa XD :P ni är så töntga ibland ^^, det är därför jag digger er ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />