Fia ;D

Hallå! Sitter här med naturlig rouge och försöker värma mina tinade fötter. Kom precis in från ett långpass ute i snön och solen som sken. Det var ganska kallt ute men ändå ganska skönt!
Nu ska jag städa lite i rummet och sen ska vi bege oss hemmåt. När vi kom upp på våningen så var det full rulle, Roschi och Cissi satt i soffan. Sen efter ett tag kom Maria och Jossan också! Så från att ha varit ett ganska tomt ställe till värsta mingelstället! Nice :)
Jag har en sak att berätta, ganska otroligt faktiskt! Jag sov till halv elva! Så länge har jag aldrig sovit på löp för det är alltid så livligt och sedan har jag alltid vaknat tidigt här. Det var riktigt skönt att sova ut!
Nu ska tjejerna ut och träna och dom andra sitter och äter lunch! Sanna och Mary är på stan och shoppar loss och David är nere på tvåan men Calle! Nu har ni fått en liten snabbinfo om vad alla gör på löp!


Jag fick svar igår och det var ett positivt svar! Så nu måste jag börja ta tag i olika grejer för att komma närmare målet! Jag vill, jag kan och jag ska!

189563-2209
Putti ;)


 


Kommentarer
Postat av: Kristine

Hoppas du får en fin dag! Kramar Kristine!

Postat av: Anonym

Mary är något frånvarande, någon kille måntro?

2007-11-14 @ 20:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />