Fia ;D

Kom precis hem från NM. Jag är helt frusen och kall, sitter och dricker te för att bli varm igen. Eftersom det var Enhörna som höll i NM så fick jag och Emmy hjälpa till på prisceremonin. Jag gjorde bort mig som vanligt och gav fel bukett till fel person så jag fick ta tillbaka buketten och sen ge den till den rätta. Ja det var helknasigt men det fula var just att Hasse och dom anadra som höll i det inte hade berättat vad vi skulle göra utan dom bara sa tex. "Dela ut blommor"  Ja då delade jag ut till alla, "NEJ du ska bara ge till ettan"
Men hallå det kunde väl inte jag veta. Då fick jag ta tilbaka blommorna, det var jättepinsamt! Jag fick skämmas för att dom andra inte hade någon koll på hur det skulle gå till. Jag var deras testkanin som dom styrde efter vad jag gjorde rätt och vad jag gjorde för fel.

Nu ska jag sätta mig i soffan med en fleecefilt och se på film sen måste jag plugga. Har tre grejer till nästa vecka men jag har inte pluggat någonting.
189563-2211
Hade bara lust att göra tummen upp på ett väldigt ironiskt sätt till de andra,  när jag fick skämmas! Träffade Oliverplutten och Adam idag också ;) Mina små knasbollar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />