Emmy ;D

Back in Södertälje!
Känns jätteskönt att bara få vara hemma och ta det lungt :) Har precis ätit pizza, ska snart lägga mig i soffan med alla hundarna och kolla på tv. Ska lägga mig tidigt ikväll och sova, sova, sova, sova det känns så himla skönt att veta att jag inte behöver kliva upp tidigt imorgon utan jag kan sova hur länge jag vill :)

Saco mässan var rolig! Träffade massa, både nya och gamla kompisar. Kändes lite konstigt att se visa igen efter så många år men det var roligt :)

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll för det ska jag ha :)




Btw, jag har glömt och berätta att jag inte hann köpa biljetter till Celine Dions konsert den 7 juni. Det är riktigt tråkigt, ska försöka få tag i dom på något sätt! Jag har gillat hennes låtar väldigt länge, har de flesta skivor. Hon sjunger jättebra och den typ av låtar som jag gillar, smöriga och romantiska haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />