Emmy ;D

Asså jag börjar typ få lite ångest!
Provade studentmössor idag, det känns så himla långt bort samtidigt som det känns så nära!

Tänk vad kul det kommer vara med alla studentskivor och allt sådant men fatta sedan när man inte vet vad man ska göra. Jag kommer vakna upp dagen efter studenten och tänka "jaha vad gör jag nu".

För jag vet inte riktigt vad jag vill göra efter gymnasiet, det ändras lite då och då. Ett tag var jag inne på USA, nu är jag inne på något annat. Ska jag börja plugga direkt, ska jag bo hemma, vart ska jag plugga och framförallt VAD?
Dessutom, vilken klubb ska jag träna med, ska jag vara kvar i enhörna eller ska jag byta?
Många tankar snurrar runt i huvudet, jag ser fram emot att ta studenten samtidigt som jag inte gör det!

image2446
Efter gymnasiet så funderar jag på att...

... åka till Florida och springa för ett college?
... plugga direkt?
... jobba?
... plugga till hälsopedagog på GIH?
... plugga till socionom?
... plugga till psykolog?
... plugga till beteendevetare?
... flytta hem?


JAG VET INTE!!!!

Imorgon ska jag iallafall gå på saco mässan och då kanske jag får svar på några av mina funderingar!

Kommentarer
Postat av: Jenny.

DU SKA TILL USA, EFTERSOM JAG HAR SAGT TILL ALLA ATT DU SKA DE XD.

2007-11-22 @ 22:00:48
Postat av: vesna

åh studentkänslor =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />