Emmy ;D


189563-2360




















Min veckoplanering. Lots of things to do, men det ser jag bara fram emot :)

Måndag:
skola, styrka, tvätta, plugga
Tisdag: skola, sätrapass, shoppa, DH och plugg
Onsdag: skola, projekt, träna cykel, rodd och armpendling, plugg, träffa LINDA :D
Torsdag: sovmorgon (välbehövlig), skola (lämna in uppsats), träna eller rättare sagt tävla typ. Det är nämligen dags för det superjobbiga och inte allt för roliga testloppen vid strandvägen! Sedan ska jag träffa Anna (och kanske Anna och Sofia) Det ska bli jätteroligt för det var evigheter sen sist :)
Fredag: träna -orienteringslopp, skola, ev sacomässan sedan ev men jag tror inte jag orkar med att gå ut.
Lördag: sacomässan om jag inte gick på den i fredags, sedan åka hem och träffa familjen som jag inte har träffat på evigheter (12 dagar), saknar dom !!
Söndag: övningsköra om jag inte hinner det på lördagen, sedan så ska jag till sätra och träna med alla täbylöpare :)

Och dessutom ska jag (inte någon bestämd dag/dagar) läsa min nya bok, blogga, gå och lägga mig i tid och dessutom ta mer tid för mig själv och stressa ner!

Kommentarer
Postat av: matte

det är inte lätt..

2007-11-20 @ 10:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />