Emmy ;D

Livet här på löpargymnasiet innebär fullt upp dygnet runt. Det var precis som Johanna beskrev det idag efter träningen "nu har vi precis tränat klart, då ska vi duscha sen ska vi äta middag och sen gå och lägga oss, sedan när vi vaknar ska vi äta igen och därefter träna igen" haha klockrent! Men jag gillar det, fullt upp med massa händelser! Men om jag skulle välja skulle iallafall alla missförstånd och småintriger mellan alla oss elever få försvinna men det går ju inte eftersom det alltid kommer uppstå konflikter när man bor 30 ungdomar ihop! Det gäller bara att lösa dem på bästa sätt!
Just nu är jag oerhört trött (vilket iofs inte är så ovanligt) och allt jag tänker på är när jag får gå och sova en stund. Kan sova hela tiden, måste vara något fel på mig! Tror att jag stressar för mycket, så min perfekta julklapp skulle vara en vecka utomlands med bara lugn och ro. Ligga på stranden och relaxa! Men om jag tror att det blir som jag tror så kommer jullovet inte vara så lungt för jag brukar alltid hitta på massa saker när jag är ledig. Så det kommer säkert bara bli att jag kommer tillbaka ännu mer stressad haha!

Jobbigt pass idag, vi körde kombipass med hopp i backe, backintervaller och "vanliga" 90-30 intervaller. Det var ruskigt kallt ute och tappade känseln i mina fingrar Men jag är nöjd med passet, och imorgon väntar det superjobbiga stavgångspasset! Jag kommer säkert att drömma mardrömmar i natt haha ;)
Ha det bra och glöm för all del inte att lämna en liten kommentar för då skulle jag bli jätteglad!

image221

Kommentarer
Postat av: M

Ska vi åka? ta en sista minuten-du bjuder

2007-11-16 @ 00:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />