Emmy ;D

"Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar, jag längtar hem till er min kära mor och far"
Är trött, fryser, har huvudvärk och mycket att tänka på, skulle bara vilja ha helg igen så att jag kan vara hemma och mysa med familjen!

Var precis nere i samlingsrummet på ett kackelmöte al la löpet! För er som inte vet vad det är för slags möte, så är det ett möte som har viktiga punkter att tas upp, men allting pratas bort. Alla kacklar om det ena och den andra. jag brukar oftast vara en av hönsen men idag är jag tuppen som ger upp. Jag gav upp, det enda jag fick ut av mötet var ännu mer huvudvärk. Så nu väntar jag bara på att mötet ska ta slut så att vi kan börja hålla på med vårat grupparbete som ska redovisas imorgon!

"Nejmensägerdudet,jjagvill,jagvillinte,jagkan,jagkaninte,HALLÅHALLÅ,,lyssna,hallåskärp
hahahahahahahahaha,mohahah"
ORKA- I feel that some PMS is on it's way!

image2276

Kommentarer
Postat av: matte

emmy..jag är besviken!

2007-11-12 @ 23:07:34
Postat av: M

Hur gick provet?

2007-11-12 @ 23:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />