Emmy ;D

Äntligen fredag! Det innebär att jag inte behöver gå upp klockan sex imorgon och åka till Täby och jobba!
Visst är det roligt att vara ledare, men det var mycket roligare utomhus än vad det var att vara ledare inomhus. Och dessutom så är Friidrott en idrott man ska köra utomhus, så är det bara!
Imorgon blir det ändå inte riktigt en lång sovmorgon som jag helst hade velat ha, men jag får iallafall sova två timmar längre. För jag ska upp tidigt och träna backlöpning vid kusens backe vid 10.

Idag har jag, Fia, Jenny och pappa varit i stan och shoppat. Pappa var som vanligt den som handlade mest, och Fia shoppade också en hel del. Själv köpte jag tre par tröjjor, ville hitta ett par jeans men jag tycker att det är så svårt att hitta några som jag verkligen tycker sitter bra!

Nu ska jag gå och lägga mig, behöver sova och ladda mina batterier :)

Dagens fråga är ganska enkel... "Vad tror ni att Fia hade köpt redan efter 10 min på stan?"

image2218
Jag och Fia



Svar: en VÄSKA såklart! Haha hon är beroende av skor och väskor, så självklart köpte hon både en ny väska och ett par nya skor idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />