Emmy ;D "MIKA KONSERT IKVÄLL"

Har precis tränat cykel. Det var jobbigt och det blev inte bättre för att städerskorna skulle kommer ner där och dammsuga och städa. Jag hörde surret från dammsugaren och musiken försvann. Dessutom så var det två tanter där nere innan städerskorna kom, och dom klagade på volymen på stereon så då var jag tvungen att sänka.
Nu väntar duschen och sedan ska jag kolla igenom samhällspapprena inför provet som jag ska ha halv tolv. Känns lite luddigt, men jag hoppas att det ska gå bra. Efter provet så har jag psykologilektion, vi kollar på en film om en tjej som heter Sybil, hon har 16 personligheter. Den är sjukt intressant! Sista lektionen är idrott, då ska vi ha boxexercise tror jag det hette haha.

Därefter väntar FIEMMA-MIDDAG OCH MIKA-KONSERT! Det ska bli superskoj!

image2251

Vad ska ni hitta på för något skoj denna fredag?

Kommentarer
Postat av: M

JOBBA :O(

2007-11-09 @ 13:36:52
Postat av: Emma J

Ha det så kuul ikväll =)=)

2007-11-09 @ 17:40:22
Postat av: Emma J

Ha det så kuul ikväll =)=)

2007-11-09 @ 17:40:40
Postat av: elina

Vilken fin bild =)

2007-11-11 @ 10:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />