Mary ;D

Yooooo!

Tillbaka från Karlskrona där vår älskade seriematch var. Våran lilla pytte mini klubb kämpade på rejält och hamnade på andra plats. För ni förstår, vi har precis gått upp en divension å ligger alltså i K1! Oooohh.
   Min insats låg på 1500 m, där jag skulle springa snabbt sista 1000 m:rana. Lyckades hyfsats, och fick tiden 4.40 vilket antagligen är utomhus pers, fast som ni alla vet så har jag alla mina pers inomhus. För där är de ju kortare banor och då går de ju snabbare, eller hur ? ;)


»Du säger att du vill ha mig
Du kan hoppa upp och ta dig
du har inget liv, ingen charm, ingen stil
och en rostig bil
Jag kräver mycket mera
än en sönderpökad säng
jag är ingen vågit billig slit och släng«

Tack  A! mohahah

Nu sov-time
Imorgon studsmatta med Holmis

image693
Mitt nya hem. Vill du flytta in med mig? =D
[De senaste 33 h har jag tillbringat 9 h på tåg. Yeah]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />