Mary ;D

Om jag sover mer än 9 h på natten så drömmer jag typ alltid!

Nattens dröm:
Orkar inte berätta allt men vi (typ alla på löp, tror ja) var iaf på ngt konstigt hotell någonstans och väntade på att treorna skulle ha sin middag. Klockan var typ nio när jag fick veta att bussen skulle gå halv tio och jag hade inte ens packat. För vi hade antagligen sovit där några nätter eller nått. Bussen skulle iaf ta oss till treornas middag. Fia hade min nyckel till mitt rum så jag sprang och letade efter henne. Hon stod och lekte med en jojjo med Matte och sa att hon visst inte hade min nykel utan det hade Emmy. När jag väl hittade Emmy och fått henne att förstå att jag ville ha min nykel var klockan kvart över nio. Jag sprang upp till där jag trodde mitt rum var men korridorena hade blivit typ böjda serpentiner typ, istället för att ha varit raka. Jag hittade inte mitt rum utan frågade en städerska. Hon sa att det rummet inte ens fanns så jag frågade en vakt som jobbade där. Han visade mig till rummet som låg en våning upp men när jag kom dit så visade de säg vara Emmys rum. Då va klockan fem i halv tio och jag bad vakten låsa upp mitt rum för annars skulle jag inte hinna med bussen och missa middagen. Men han sa nej och gick. Sen vaknade ja, med huvudvärk. (Emmy! om du bara hade gett mig rätt nyckel ;)

image663
Seglar i det vindstilla sundet. =)

Tur att det finns grannar som har studsmattor! Hihi

Kommentarer
Postat av: Emmy

Haha ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />