Mary ;D

Kollade nyss på Lost. Aaaww, va bra det var idag. Slutade med att en "ny" person som har landat på ön sa "Flyg 815? Men det kan inte vara sant, de hittade ju de planet och alla var döda!" Det måste ju bara betyda att de egentligen är döda, eller ?
   Lost ska sluta 2010 i USA, har jag hört. Det betyder yttligare nio säsonger. Jag ska minsann hålla ut. =D

By the way, Caridee vann Top Model. Yeah!

Imorgon blir de nog en del 300 m:are med Lovisa. Vad säger du Rickard? Är de Ok om jag ändrar lite i ditt heliga träningsprogram? =)

image632
Caridee, vinnaren av Top Model! =D (till vänster)



Update: I sommar börjar Tv3 spela in en nu omgång av Top Model. Alla kan söka 
HÄR!

Kommentarer
Postat av: Jessie

jag läste att det bara skulle bli tre säsonger till, totalt 48 avsnitt till :O skitskumt det där med hon nya ju! men buhu att inte sawyer var med idag.....

Postat av: Tessan

Orka följa Mary! Till och med jag har lagt ner ;)

2007-05-17 @ 10:39:46
Postat av: Richard

Va.... nytt program och du ändrar direkt.. ja ja vad ska man säga, självklart är dt ok, kör så det ryker och ha en bra helg!!
kram från coach

2007-05-18 @ 03:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />