Mary ;D

Om 2 h och 30 min har jag sprungit klart Lilla Gbg-varvet. Sista året jag springer, sen är jag to old :P
    Åh, de e så himla typsikt. Jag tappade min lins när jag skulle sätta på mig den så nu hittar jag den inte. Alla optiker öppnar efter jag har sprungit och jag har inte med mig några extra-linser. Typiskt.

Jag höll på att somna typ hundraelva gånger innan The Ark kom igår. Så när de hade sjungt så gick jag och la mig. I morse var jag den första som var uppe så jag fick kolla hur de gick för Swe på text-tv. 18:e plats! Haaallåå, Martin Stenmark varning på den asså. Tråkigt, men men. 100 spänn på att swe snart kommer starta sin egen melodifestival med grannländerna eftersom "Alla öststatsländer röstar på varandra så att det blir orättvist"

Nu måste jag byta om.
Hörs la efter loppet ! =D *iiii*

Pöss.

image617

Kommentarer
Postat av: MAJZAAAAN

Fy faaan för omröstningen! Vilken besvikelse alltså!
The ark är fortfarande bäst. :(

2007-05-13 @ 10:25:13
Postat av: Richard

Grattis Mary till ännu en vinst!!!

2007-05-13 @ 14:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />