Mary ;D

EN LITEN LISTA! =D

Namn:
Mary

Vad drack du senast: Vatten

Vad gjorde du igår kväll: Grillade me grabbarna ;)

Hur många hamstrar har du haft: Noll.

Kan du gå ner i spagat: Nepp, skulle vart kul iof.

Vad ska du göra i kväll: Sova!

Vad ska du göra i morgon: Skola, träna, plugga till matteprovet.

Senaste inköp: En tröja från Zara (I fell so happy I could cry)

Senaste film: Fight Club

Vad har du i ditt fönster: För mycket.

Tycker du om att cykla: Om det är plant eller nerför.

Vem sov du över hos senast: Mikael

Vem sov över hos dig senast: Mikael
Vem kysste du senast: Mikael 

Vad ska du göra nu: Hämta min tajts hos Majzan, om hon är vaken.

Vad ska du göra sen: Sova!

Vem träffade du sist: Typ massa på löp.

Vem skulle du vilja träffa nu: Lollo. Miss her.

Sjunger du i duschen: Nej, men lyssnar på musikaa.

Vem ringde du senast: Vet ej, men jag pratade me Emmy i tel i morse =D

Vem ringde dig senast: Richard, min tränare, fast jag va å träna.

Hur länge sov du inatt: 6 h. TRÖTT!

När ska du gå och lägga dig ikväll: Så snart som möjligt.
Vad gjorde du för tre timmar sen: Hade precis kollat klart på OC.
Vad skulle du vilja göra nu: Sova. 

Vänner du kan prata om allt med? Lollo å Fia och Emmy =D

Person du kan lita på till 100%? Samma!
Har du badat i år? I Portugal, ja.
Tidsfördriv? Kolla bloggar :P

Vad heter du just nu på msn: Mary > www.fiemma.blogg.se

Vem pratade du senast i telefon med och framförallt, varför? Emmy. För att jag ville fråga vad hon gjorde. =)


Hur många syskon:
3 halvsyskon

Kär i någon just nu? Jepp.

Varför? För han e gullig (a)

Känner du någon som heter likadant som dig? Nepp

Favoritsläkting? Har ingen. Morgontrött? Nope. 

När är du född?: 9/9 1990 (9 är mitt turnummer, btw ;)

Var bor du?:  Sollentuna och Bohus (Göteborg)

Var vill du bo?: Där jag bor =)

Nuvarande hårfärg?: Nån brun blond historia

Riktiga hårfärg?: Den, typ :PÖgonfärg?: Grön-brun-blå

Vad läser du för bok nu?: En engelsk shopaholic bok om en tjej som heter Becky.

Humör just nu?: Trött

Vad har du för parfym idag?: Ingen. Söndag jue, orka.

Vill du ha barn?: Jepp, nångång.Hur stort är ditt rum?: För litet för alla saker, men lagom för mig. Har du tv/dator i ditt rum?: dator.

Hur många converse allstarskor äger du?: Inga.

Brukar du vara osminkad i skolan?: Nån gång ibland.

Skostorlek?: 39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />