Mary ;D

Vill först tacka alla som gick in igår, ni är änglar! ;D

I morse han Fia och Emmy iväg utan att jag han hämta kameran hos dem. Annars kunde jag ha lagt in massa fina kort! Men det fixar jag sen istället.
    Sen satt Matte och jag nästan 40 min framför tv4+ för att försöka lista ut ett ord i någon slags ordtävlingsprogram. Matte ringde in tre gånger med. Haha. Vi gissade på massa ord. Det skulle vara fyra bokstäver och man visste tillslut vad tre av de fyra var. Just då kom Richard till löp. Vi frågade han vad de kunde vara och han sa direkt att de va tape. Vi hade tänkt det ordet med men då hade vi utalat det med a istället för ä. Så himla typsikt! :P
     Sen bestämde Matte att jag skulle ha en tröja där det står I FEEL SO HAPPY I COULD CRY. Så den har jag nu. ;)

Nu måste jag springa till bussen. Yeah!

Pussåkram skumbanan.



Kommentarer
Postat av: fröken Främling

hahaha asså de där ordtävlingsprogrammen är så otroligt roliga, har alltid undrat vilka ´figurer det är som ringer in. Nu vet jag ^^ En gång var ledtrådan "Har med vatten att göra" och så hade man fått två bokstäver. _ÅT >-<

Postat av: Alice

gulligt! ;)

2007-05-03 @ 20:11:00
URL: http://aliceg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />