Mary ;D

Today,
orkade jag inte följa Lost, min hjärna klarar inte av de komplicerade situationerna som uppstår där. ;P Tycker inte ni också att det har blivit ganska komplicerat?

Kollar istället på Top Model nu, som börjar bli riktigt spännande. Undra vem som kommer vinna. Caridee tycker jag är gulligast. Visst är Melrose bra men hon är alltid så överdriven i allt hon gör. Tvillingarna tycker jag inte passar som modeller alls. De ser alltid så osäkra ut. Den mörka är fin, men Caridee ska vinna! Bara några avsnitt kvar nu.. Spännande.

Igår fick jag ett par supersnygga jeans och ett par vita jeans shorts. Hur snygga som helst! Du är en ängel, Lollo! Nu har jag skaffat tre jeans på två veckor. Ganska lyckat va. Pris: 900 kr. ( Med hjälp av kompisar och presentkort! )

image542
Kolla in våra vader! hahah. Flum.

Vilken reklam är
DENNA låt med i? hmm. :S

Kommentarer
Postat av: Maetharanel

saab reklamen...
aaw mary ;P allt för dig :D

2007-05-02 @ 22:29:45
Postat av: fina

lost är fakkat. allt har ju dessutom hänt på askort tid. helt orealistiskt. desperate houswives är det som gäller nu. men det är jobbigt med eftersom dom kör sina bästavsju hocketfinaler på sändningstiden!
haha,ang. vaderna! fett lika. biffar vi är när vi flyger fram;P

2007-05-03 @ 21:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />