Gästskrivare Tobbe Trollkarl

29/5  07

Ljuset i tunnelns slut!!

Äntligen är skolarbetet över och sommarlovet närmar sig med stora kliv, (redan på måndag faktiskt).

 

För er som inte visste det så: här är historien om hur jag lärde känna Fia?..

 

En solig dag i höstas när jag var och som vanligt hejjade på min lillesyrra när hon friidrottade flitigt i värmen.

På väg ut från hallen så mötte jag henne: Snygg Fia som hon också kallas och allt jag fick fram var ett hej!

På den vägen var det och nu läser vi den otroligt roliga kursen Matte B tillsammans.  Fia vinner betygskampen med ett VG mot G ? men jag vinner i alla fall lätt mot henne i (fem i rad)

 

Idag har BOSS Fia och hennes högra hand Sara (som förövrigt inte gjort någonting till våran matte redovisning), tvingat mig att göra ett diagram..

Ni anar inte hur jobbigt det har varit jag är helt slut!

By The Way jag har kirrat ett MVG i geografi..(ville bara skryta lite)

Deru Emmy? Fast efter eran djupgående klass diskussion så var väl MVG: et redan fixat?

 
Sist men inte minst bra löpt i helgen löparna(kul va).. som flitig bloggläsare vill jag ha fler inlägg här det har blivit lite knapert på sista tiden.!!! // Tobbe Trollkarl

Kommentarer
Postat av: En arg Sara!

*HOST* vadå gjort ingenting? här sitter ja ju och skriver avslutningen på vår enkät! så de där får du ta tillbaka, lilla du! ;)

2007-05-30 @ 23:21:11
Postat av: M

Kul med gäst skrivare :O)
Låt alla treor skriva en varsin gång, kul att spara som minne

2007-05-31 @ 00:27:39
Postat av: Sara, igen

hallå, jag lärde ju känna Fia först, SEN lärde du känna henne genom mig! TÖNT

2007-05-31 @ 09:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />