Fia ;D

Godkväll! Kom precis hem efter att ha varit och fikat med Linda,Mary och Emmy :) Vi tänkte först ta gamla vanliga, Muggen på söder, men vi ville testa något nytt café!
Så när vi var i Karlberg så sa jag att vi kunde hoppa av här och gå och titta efter ett fik. För både jag och Linda hade sett något mysigt när vi hade varit hos naprapaten.
Vi satte oss på ett café och pratade gamla minnen och även hur det kommer bli nu i sommar samt nästa år. Sedan pratade vi om första intryck, vad vi hade tyckt om varandra i början. Haha! Från Linda fick man höra att nästan alla tvåor hade tyckt att jag lät för mkt, jag skrek och skrattade HELA TIDEN! :) Men sån är jag haha!
Men Mary hade tyckt att jag verkade flummig! Så det är lite roligt hur man uppfattas olika av folk :)
Har ni något första intryck av mig som ni kommer ihåg?!
Nu ska jag titta på DH med tjejerna, ha det bra Pusss!
image702
När vi var på stan såg vi en tant som letade efter sin valp... Haha!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Min första intryck av dig var att du var lite utav en bitch som lät hela tiden ;) Men ack vad skenet bedrog... <3<3<3<3

2007-05-29 @ 21:24:53
Postat av: Cissi

hiihiiii!

2007-05-29 @ 21:25:32
Postat av: Pappa

Mitt första intryck av dig var att du var röd i ansiktet eftersom navelsträngen legat runt din hals.
Kram Pappa..

2007-05-29 @ 21:45:22
Postat av: Anna

Hej Sötnos! Mitt första intryck var nog att du var glad, lite flummig och inte alls blyg!

2007-05-30 @ 09:55:26
Postat av: Sara

haha, ditt första intryck av mig var att ja var värsta bitchen men mitt intryck av dig.. hm, du var en rätt nyfiken å framåt prick må ja säga :D

2007-05-30 @ 23:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />