Fia ;D

Skit allt pluggande tar verkligen kål på en, jag orkar inte mer! Jag tar upp boken och läser rad för rad men jag får läsa om allting igen, för att jag inte har läst. Jag bara drar blicken över raderna, för mina tankar är iväg på annat uppdrag och sen är det ju så himla tråkigt! Jag är så jävla skoltrött just nu så det är inte sant, jag vill också ta studenten! Jag har ett år kvar i skolhelvetet. Fanfanfan! Jag tror att jag vaknade på fel sida idag, man tycker ju att man borde vara glad då man har sovmorgon. Men det blev ingen sovmorgon för mig för jag var tvungen att gå upp samma tid som annars för att PLUGGA. Fan vad jag hatar ordet plugga! Grrr...

Igår var i allafall jag och Maria inne i stan och fikade och snackade om livet! Stefan skulle också ha kommit men han dissade oss för det hänt något hemma som han var tvungen att fixa till! Killar asså ;)
Maria och jag gick till cafeét som har blivit  ett av våra favoritställen, Muggen på söder. Jätte mysigt café med massa puddingar ;D Haha!
  MariusTiusFius :D
Så här roligt hade vi det igår ;D         Marius                        Fius

Kommentarer
Postat av: Majzaaaaaan

<3

2007-05-21 @ 19:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />