Fia ;D

Killar är som;
Bussar, det kommer alltid nya!
Att spela V65, det gäller att satsa på rätt!
Pussel, det fattas alltid en bit!

Jag letade runt i mitt rum efter lite grejer som jag har lyckats städa bort, och istället hittade jag en gammal dagbok som jag skrev i under lågstadiet. Och som alla vet var man kär nästan hela tiden och nästan hela tiden i olika killar. Man ändrade sig så fort, för man kanske fick en godis av Oscar en dag och en annan dag så fick man låna Linus cykel ;D Ni fattar vad jag menar. Jag bläddrade  lite fort igenom boken och så såg jag dom där "klockrena" killar är som citaten.
Killar kommer och går men vännerna består :)
image661
     CIAO Pusss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Citaten var verkligen klockrena. Men min favorit är nog: Killar är som toaletter, upptagna eller fulla av skit.

Postat av: micke westh

Citatet om pusslet stämmer dock inte på mig.. ;P

2007-05-20 @ 22:22:45
Postat av: Jessie

mycket kloka citat, stämmer bra =)

2007-05-22 @ 22:28:52
URL: http://jessieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />