Fia ;D

Godmorgon, godmorgon!! Det blev en tidig morgon för mig eftersom jag ska köra bana på IP vid halv 11 ;P
Det är några snabba intervaller, och jag ska köra med sprinterna Emmy och Helene, aja bara och tuta och köra ;D
Efter träningen så måste jag plugga, jag var och hämtade böckerna igår på löp så nu har jag inte undanflykter... Det är så himla mkt just nu jag vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans :S Men efter onsdag så är jag ledig då är det ingenting kvar! Såå jäävla sköönt med lov !! Ska upp och väcka Emmy nu ha det bra Pusss!
image656
Marius och Mary som larvar sig :)

Kommentarer
Postat av: Richard

Ryktena har redan gått om tre snabba tjejer på Södertälje IP nu på fm.. var ju ett mycket bra pass även om Emmy har lite problem att hitta mållinjen!
Ha en fortsatt bra helg, kram från coach!!

2007-05-19 @ 12:39:05
Postat av: Majzaaaaaaaaan

Usch vilken bild du har rotat fram Fius :O

2007-05-19 @ 15:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />