Fia ;D

Godkväll! Kom precis hem från en kväll i sthlm :) Först var jag och åt middag med Sara och Adina, det var jätte trevligt!! Sara fyllde 18 idag och Adina fyllde för ett par veckor sedan så vi var ute och firade lite, sen skulle dom dra vidare ;D Haha! Vi skulle ha varit fler på middagen men de andra kunde inte komma eller vad det nu var ;P Men vi hade det roligt vi tre! :) Servitören var riktigt söt!! Fick ett kort på honom men det har Adina och hon och Sara är ute någonstans och röjjer ;D Jag ska ringa dem imorgon och höra alla detaljer ;D
Vi åt på friday´s på birger jarls gatan, det var jätte mysigt där! Dit ska jag gå fler gånger, och maten var jätte god! Jag tog värsta specialhamburgaren ;D Haha den var jätte god och jättemaffig, så jag vart proppmätt! Sedan traskade vi vidare till kungsträdgården där det var rix fm grejs med massa artister men vi hann bara se de två sista men det var roligt i allafall! Jag skulle möta Emmy och Jenny där, som jag skulle åka hem med sen, så jag slapp åka hem själv ;D Jaa, och på tåget träffade jag en gammal klasspolare från femman, när jag gick i stålhamra. Haha det var lite flummigt för det var ett tag sen jag såg honom :) Så honom satt jag och snackade med under tågresan hem... Nu ska jag titta på tv, men vi hörs imorgon! Pusss! Hoppas eran kväll har varit lika rolig som min!
image662

Kommentarer
Postat av: Sara M

hehe, jag får väl bjuda på den då ;)

2007-05-20 @ 12:02:21
Postat av: Adina

hihi :)

2007-05-20 @ 17:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />