Fia ;D

Godmorgon! Jag hade precis engelska nationella, speaking med Minna. Det gick ändå helt okej, skönt och få det gjort! :) Hade sovmorgon fram till halv tio sen fick jag gå i spöregnet till skolan, när jag är vid statiol ( typ halva vägen) så kommer jag på att jag har glömt mitt matkort i min röda väska som jag hade i fredags. Så nu har jag egentligen historia, vi har eget arbete, men jag ska åka hem och hämta matkortet och skriva lite på arbetet hemma för jag kommer inte hinna åka hem sen på lunchen ;D Så jag tänker ganska smart  ;) Haha!
Dagen kommer vara ganska slapp för jag har hål idag också ;) Nice nice! ha de bra gott folk nu ska jag kila iväg till bussen :) Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />