Fia ;D

Godmorgon! Skit vad trött jag är! Jag tittade på filmen click igår med några killar från RIL och Linda, det var riktigt trevligt! :) Men det blev lite sent, somnade kanske runt fyra tiden. Haha! Jag var tvungen att kliva upp nu för jag ska iväg och plugga engelska med några! Men dom har inte hört av sig så jag måste ringa och höra hur det blir egentligen för vi har redovisningen imorgon... Lite sent ute, jag veeet, men ändå, vi har inte haft tid på lektionerna för vi har alltid saknat en gruppmedlem ;)
Nu ska jag hoppa in i en dusch så att jag vaknar, ha det bra så hörs vi! Pusss!

image566
Det såg inte ut såhär igår och det här var inte folket som var med, men jag tyckte bilden var ganska passande eftersom vi grillade igår :) Min lakris skumbanan vart faktiskt ganska god! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />