Fia ;D

Godkväll! Blev klar med våran redovisning för inte alls så länge sedan, den blev faktiskt ganska bra!
Vi spelade in ett radioprogram om John F Kennedy, så vi snackade  lite om hans liv och sen så flummade vi lite i slutet med att lägga till lite ljudklipp. Som tex han landade med ett flygplan den... ( då har vi tagit ljud från youtube när ett flygplan landar) Vi fixa massa olika ljudklipp i slutet så det blev lite annat än bara snacksnacksnack!
Det kändes skönt att göra klart den och att vi just valde att göra ett radioprogram och spela in, för annars hade vi stått där imorgon framför klassen och varit jätte nervösa ;D Bra jobbat tjejer! Men gud vad jag kommer garva när jag hör min egen röst imorgon spelas upp, för jag svamlar bara, man hör inte vad jag säger.. men men!
Nu ska jag nog göra i ordning min middag som blir falukorv med makaroner :) CIAO Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />