Fia ;D

Då var dagen planerad och klar ;D Haha! Käkade precis frukost och nu kvart över tolv ska jag och Linda ut och träna i det fina vädret. Hörde rykten om att det skulle bli 19grader idag ;)
Sen ska jag käka lunch och sen kommer Minna och Andrea så vi kan fixa våran engelska, vi ska spela in ett radioprogram så vi slipper stå och ha muntlig redovisning imorgon inför klassen. Nu behöver vi ju bara trycka på play, ganska skönt faktiskt men det kommer bli jobbigt och höra på sin egna röst. jag gillar inte min fjollröst, jag betonar iiiii ganska rejält har jag fått höra... Haha aja allt för att inte stå inför klassen och snacka ;D Nu ska jag kila och byta om ha det bra Pusss!
189563-482
Emmy och Mattias i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />