Fia ;D

God kväll! Nu är treorna och och några från skolan här på löp och förfestar lite innan de ska iväg till någon skiva där man ska vara klädd som typ "räddare" Hihi jag och Emmy och Mary hjälpte tjejerna att fixa sina frisyrer och kläder, dom vart jätte söta! Och Robin är jätte söt som Robin Hood ;D haha  Bilder kommer sen senare! :) De gick inte och lägga in nu menmen... Idag har jag typ pluggat matte och segat framför tvn!

Ha det bra allihopa! Undra om man får nattbesök inatt igen ( förra gången treorna var ute så kom dom och banka på våran dörr och satte sig och snacka om kvällen) Det var riktigt skoj! :) Nu ska jag käka lite yoghurt Pusss!
image543
                                                               Här är Linda och Maria, visst blev dom söta :)

Kommentarer
Postat av: TobbeTrollkarl

Äter man något annat än yoghurt på löpet?
Fia ja är ledsen att behöva säga det här.. men hur mkt du än räknar på lektionerna så kommer du inte slå mig på matteprovet men du kan få en lyckospark om du vill ;D

// TT

2007-05-02 @ 22:15:23
Postat av: Sigrid

cute!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />