Fia ;D " Knasiga onsdag"

Hallå! Den här dagen har varit jätte knasig för jag har trott att det är måndag idag, men det är det ju inte, utan det är ju onsdag ;D Jag har idag försökt följa måndagens schema och det har inte fungerat något vidare bra! Haha!
Det var lite segt att börja skolan igen, och imorse började jag tidigare eftersom vi skulle se på film. Filmen var ändå helt okej men jag är inte helt okej, därför var det lite jobbigt och börja tidigare!

Jag vet inte vad det är med mig, jag har varit jätte konstig i flera dagar nu och det verkar inte bli bättre utan snarare sämre. Jag blir bara segare och hängigare för varje dag!! Fyfan! Det kan inte bara vara en vanlig förskylning för då borde jag ha fått sådana symptom såsom feber och halsont, rinnande näsa och så vidare... 
Min förklaring till denna seghet är pollen för jag är pollenallergiker. Jag brukar inte ta tabletter om jag inte ska springa!  Men jag tror att jag ska testa och ta dem på morgonen och se om det hjälper...
Så nu vill jag bara säga förlåt till er för att jag har varit  så tråkig, jag ska bli mitt vanliga, snart så! Hihi :)
Ha det bra Pusss!

image464

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />